Špongia 2016

Športové programovanie oči neodpudzujúcich grafických interaktívnych aplikácií

Termíny

6. október (št)

Koniec registrácie

7. október (pi)

Vyhlásenie zadania

24. október (po)

Koniec súťaže

2. november (st)

Prezentácie

Úvod

Špongia je stredoškolská súťaž v programovaní počítačových hier. Súťažiaci majú 17 dní, aby na zadanú tému spravili najlepšiu hru, akú dokážu. Znie to zaujímavo? Prečítaj si pravidlá, zlož svoj 1-6 členný tím a prihlás sa do súťaže! (Registrácia už skončila. Ak ste sa nestihli registrovať, skúste šťastie o rok.)

Súťaž je určená pre stredoškolákov, ale ostatní sa môžu zúčastniť exhibične. To znamená, že sa normálne do súťaže prihlásia, vyrobia hru podľa zadania a odprezentujú ju, ale nebudú hodnotení ani zaradení do poradia. Vysokoškoláci a iní záujemci: Ak chcete zistiť, čo vo vás je, a vyskúšať si, aké je vyrobiť celú hru za dva týždne, pozývame vás zúčastniť sa!

Je doprogramované

Porota dostala odovzdané hry a testuje ich. Súťažiaci môžu oddychovať a pripravovať si svoju prezentáciu na záverečné vyhodnotenie, ktoré sa uskutoční 2. novembra.

Začiatok súťaže

Zadanie je odhalené a súťaž sa začala. Tímy majú len niečo vyše dvoch týždňov na to, aby vytvorili svoje hry a odovzdali ich do 24. októbra o 12:00. Veľa šťastia!

Spomienka na minulý ročník

Tento rok sa koná už jedenásty ročník súťaže. Pravidlá sa od minulého ročníka trochu zmenili, takže si ich pozorne prečítajte.

Minulý rok vyhrala hra Loveless od tímu Nindža Korytnačky. Ostatné hry si môžete pozrieť vo výsledkovej listine.